<< Zobrazit předchozí téma | Zobrazit následující téma >> |
Autor |
Zpráva |
VeronikaSvestkova
Založen: 16.11.2008 Příspěvky: 10 Bydliště: brno
|
Předmět: Přitlapkováno: 18. 1. 2009 22:45:35 |
|
|
Dobrý večer,
čirou náhodou jsem narazila na tuto diskuzi. Pravidelne nakupuji krmivo pro svého kočičáka v internetovém obchodě www.krmeni.cz.
Nikdy jsem s nimi neměla žádný problém, když něco nemají tak se mi hned ozvou a nějak se domluvíme. Ceny jsou dobré. Jsou i nižší než v allpetu. Jsem do dnes kontrolovala a srovnávala. Rozdíly jsou v řádu pár korun, ale můžu si být jistá, že dostanu to, co jsem si objednala bez dohadů s nějakou arogantní ženskou. Zboží mám max. do jednoho týdne. Navíc se mi líbí, že za nákupy od 800kč se neplatí poštovné.
Hodně štěstí s nákupama 8)
Veronika |
|
|
Odpovědět
|
|
turrik
Založen: 26.05.2008 Příspěvky: 88
|
Předmět: Allpet Přitlapkováno: 2. 3. 2009 0:06:05 |
|
|
Tak si taky musím poztěžovat. S Allpet máme taky docela špatné zkušenosti. Na rychlo jsme si jeli pro kotě. Byla neděle a další neděli jsme si pro něj jeli, takže jsme potřebovali nakoupit věci do týdne. Nakupovala jsem u dvou obchodů Ajaxshop a Allpet. Začnu s Ajaxshop. Tam jsem tedy v neděli zadala objednávku - doba dodání do 3 pracovní dnů. Do středy se mi nikdo neozval, tak jsem tam volala, co se děje. Bylo mi řečeno, že žádnou objednávku nedostali, i když mi na e-mail přišlo potvrzení obj., tak jsem ji zadala znovu a do pátku nic, tak znovu volám, že ty věci potřebuji. Prý jim znovu nic nepřišlo. Musela jsem objednávku zadat znovu a hned jsem jim volala - už to bylo v pořádku a ještě ten den mi věci přivezli - sice k záchodu chyběla lopatka, která tam měla být a hračka a záchod měl jinou barvu, než jsme chtěli, ale budiž. Jinak byli dost ochotný celou tu nepříjemnost řešit. A teď k Allpetu. Také jsem objednávala v neděli s tou chybou, že jsem jako způsob placení omylem zadala převodem na bank. účet. Tím mi bylo jasné, že by se to do týdne nestihlo, tak jsme v pondělí volali, že to chceme změnit - paní nám s úsměvem odvětila, že je vše zařízeno a že nám škrabadlo do pátku dodají. Do pátku se neozvali, tak jsme jim museli volat a bylo nám oznámeno, že zboží není skladem a přivezou ho v neděli, nebo v pondělí - mimochodem nám o tom sami nedali absolutně vědět. V ponělí jsme tedy běželi domů a zase nic. Tak tam voláme znovu a bylo nám řečeno, že naše objednávka čeká na zaplacení přes bank. účet, takže to škrabadlo nemaj ani na skladě. Na to už jsem se opravdu rozčílila s tím, že nám bylo řečeno, že se paní postarala o to,aby platba byla změněna. Pani s kterou jsem telefonovali mi řekla, že je to všechno jejich chyba, ale že s tim nic neudělaj. Musela jsem začít vyhrožovat, že jestli mi to do úterý nedodaj, že ruším objednávku - do 10 minut mi paní volá, že nám to v úterý odvezou - najednou. Tak asi takhle. Přišlo mi to celé dost nefér jednání s kterým jsem se na internetovém obchodě ještě nesetkala. Aby zboží nebylo skladem a doba dodání se takhle prodloužila a oni vám ani o týhle zkušenosti nedali vědět je podle mě nefér. |
|
|
Odpovědět
|
|
tatiana
Založen: 30.09.2007 Příspěvky: 2163 Bydliště: Plzeňský kraj
|
Předmět: Přitlapkováno: 2. 3. 2009 0:20:39 |
|
|
Holt si vybrat jiný e-shop- já mám dobré zkušenosti třeba s www.krmeni.cz. _________________ Tatiana, Claudius, Čuk, Gek, Baldík, Šantí, Bivoj, Fay, Max, Bejby a Adam-in memoriam
http://www.prestickekocenky.cz |
|
|
Odpovědět
|
|
terez4
Založen: 29.06.2007 Příspěvky: 120
|
Předmět: Přitlapkováno: 2. 3. 2009 11:03:43 |
|
|
Moje poslední zkušenost s allpetem je spíš úsměvná, ale byla ta taková ta pověstná poslední kapka, a i když tam mám docela slušnou slevu, tak už objednávám jinde.
Měli jsme objednané zboží, které mělo být zavezeno až hodně pozdě večer. Pán když přijede před dům, tak vždycky prozvání na mobil, ale tentokrát jsem mezitím vytuhla a mobil neslyšela, až mě tedy probudilo zvonění zvonku. Tak jsem se podívala na mobil a tam skutečně 6 nepřijatých hovorů,nějaká sms a vzkaz ve schránce, v rozmezí cca 20 min. Takže on tam prostě stojí a čeká a po 20 min ho napadne zazvonit. Takže když jsem vyběhla ven s omluvami, že jsem mobil neslyšela, dočkala jsem se jen totálně nas...obličeje a naprostého mlčení po celou dobu předávání. A i vzhledem k tomu, že v 80% objednávek vždy něco chybělo, a oni se ani neobtěžovali zavolat předem, že to nedodají, abych si to třeba sehnala jinde, tak už to byla opravdu moje poslední zkušenost s tímto shopem. |
|
|
Odpovědět
|
|
szombat
Založen: 11.08.2009 Příspěvky: 4
|
Předmět: Re: Upozornění na jednání se zákazníkem v ALLPET. CZ Přitlapkováno: 11. 8. 2009 15:51:49 |
|
|
V allpet uz nic neobjednavam. Nebyl jsem shodou okolnosti doma, kdyz mi privezli moji objednavku (nebyla to prvni objednavka, predtim jsem objednaval vic krat a termin prevzeti jsem stihnul). Problem je, ze jejich rozvocni sluzba vam da vedet jenom cca 2 hodiny pred prijezdem cas jejich prijezdu; datum prijezdu odmitaji sdelit predem, takze clovek, ktery nesedi porad doma ma dost problem v tak kratkem case zareagovat. Ted jsem ne najekem jejich black-listu a pozaduji ode mne platbu predem na ucet dokonce i kdyz jsem chtel prijet tovar prevzit osobne do jejich sidla a vyplatit na miste. Na infolince nebyly vubec prijemni. Zkusim radeji nejaky jiny obchod. S Allpet-em jsem skoncil. |
|
|
Odpovědět
|
|
|