<< Zobrazit předchozí téma | Zobrazit následující téma >> |
Autor |
Zpráva |
MichaelaK
|
Předmět: denní dávka masa? Přitlapkováno: 28. 11. 2006 9:19:18 |
|
|
Přeju všem hezký den!
Nejdříve bych ráda poděkovala všem, co mi radí, když se tu na něco ptám Jsem začátečník, ale učím se Asi mě ještě moc neznáte, protože se snažím více číst a vzdělávat se a méně se na všechno ptát Mám krásného pětiměsíčního britského kocourka, pěkně mi roste a protože chci, aby mi z něj vyrostl pořádný kocour, tak mu dávám k večeři hovězí masíčko (přes den má granulky Hils + k snídani něco mléčného, ale ne mléko ). A tak se chci zeptat, kolik bych mu toho masa měla denně dávat... Dávám mu porci o velikosti myši, ale on to vždycky sloupne za dvě minuty a pak na mě kouká, kde má jako zbytek? Tak nevím, jestli mu nedávám málo
Poradíte mi? Díky moc! |
|
|
Odpovědět
|
|
MichaelaK
|
Předmět: Přitlapkováno: 30. 11. 2006 11:07:45 |
|
|
Tak čekám, jestli mi někdo poradí a pořád nic |
|
|
Odpovědět
|
|
Věra Ľuptáková
|
Předmět: Přitlapkováno: 30. 11. 2006 11:17:32 |
|
|
MichaelaK napsal: | Tak čekám, jestli mi někdo poradí a pořád nic |
No, když nikdo, tak tedy já. Pětiměsíční koček už by si zasloužil i větší porci. Pokud mu syrové maso chutná, tak ať si dá! Já dávám naší kočině maso dokonce 2x denně, ona je masojedka. Když jsem si jí přinesla domů, údajně syrové nejedla, ale ona mi vyrostal jen na syrových kuřecích řízkách . Zdlábla denně jeden, rozdělený na 2 porce. Takže bych to upřesnila - tolik masíčka, kolik se vejde do hrsti jedné ruky. Zkus to Michaelo, uvidíš, jestli mu to bude stačit. Je ve věku, kdy potřebuje nejvíc, tak mu neodříkej. A maso má velkou výhodu, je to pro kočku to nejzákladnější, neměl by po konzumaci masa mít žádné problémy s kakáním. Ale masíčko mu přemražuj, abys zničila bakterie. A jinak, že mu přeju DOBROU CHUŤ (ps. a klidně se ptej, nikdo učený z nebe nespadl a lépe se 5x zeptat, než jednou něco pokazit ) Věra _________________ Věra Ľ. |
|
|
Odpovědět
|
|
MichaelaK
|