Blog: Požádat eshop o laskavost?
10. září 2016 |
HaniK |
5 649x / 3x
Takto to dopadá, když někoho poprosíte o laskavost. :-D
Objednávka škrabadla 24. 8., ještě ten den mi příchází email, díky kterému mám naději, že komunikace s paní bude super.
24. 8.
dobrý večer p. Kubová, prosím napište nám jakou barvu polštářků chcete.
děkuji
Radová
24. 8.
Dobrý večer,
děkuji za připomínku. Vezmu krémovou.
Děkuji,
Hana Kubová
25. 8.
Dobré ráno,
peníze jsem právě odeslala, ale mám prosbu. Kdyby náhodou peníze přišly brzy, tak i tak moc prosím o odeslání objednávky až v pondělí/úterý. Zatím do nového bydliště dojíždíme a musíme si to vždycky takto rozplánovat.
Moc děkuji,
Hana Kubová
26. 8.
dobrý večer, škrabadýlka posíláme tak do 10 prcovních dnů, objednávek je hodně a nestíháme s naší výrobou.
Mějte prosím strpení.
Děkuji za pochopení
Radová
26. 8.
Dobrý den, jasně, jen prosím, abyste mi dali vědět, kdy budete schopni odesílat. Dojíždíme xx km a máme vždycky naplánované, kdy tam budeme, tak abychom se když tak domluvili na odeslání.
Děkuji,
Hana Kubová
26. 8.
dám vám vědět
Radová
10. 9.
Dobrý den,
jen jsem chtěla vyzvědět, jak to vypadá s objednávkou? :-)
Děkuji,
Hana Andrle Kubová
Ten samý den, asi za hodinu a něco od odeslání mailu - smska od PPL, že mi dnes budou doručovat balík. Volám tedy panu z PPL, že jestli je to do Čech, tak prosím tedy doručit až ve čtvrtek, protože tam teď nejsme. Pán je v pohodě a souhlasí.
Za asi půl hodiny mail:
dobrý den,
škrabadýlko bylo včera posláno.
Možná dorazí dnes, možná v pondělí.
Posílám čísla balíku, když tak si to zkuste pohlídat.
Někdy rozváží i v sobotu ale podle hlavních tras.
Máte to ve 3 krabicích: xxxxxxxxx
Radová
Moje odpověď:
No, sice jsem vás prosila, jestli mi nedáte vědět předem, protože jsme na místě vždy jeden den v týdnu, ale už jsem se domluvila s panem od PPL.
Andrle Kubová
Následující další dva maily:
Vážený zákazníku,
Vaše objednávka byla právě odeslána
V případě jakýchkoliv nesrovnalostí nebo připomínek nás můžete kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře
Děkujeme za Vaši přízeň,
RajenPets.cz
Vaše objednávka byla předána přepravci.
Vaši zásilku můžete sledovat kliknutím na následující odkaz:blabla
____________________
Tak tomuhle já říkám Kocourkov...
Tento blog vyjadřuje názor autora, nejedná se o stanovisko Modrého kocouře.cz.
| O sdílení
HaniK 10. září 2016 11:36
Jako kdybych věděla, že to jejich "skladem" je "teprve vyrobíme", tak se na ně teď vykaslu. Ale napsala mi to až po zaplacení. Grrr
gwen 10. září 2016 11:33
Já dneska chtěla objednat fixy..o)
Klikla jsem na obchod, našla jsem je, dala do košíku, vyplnila údaje a chtěla provést platbu. napsali mi, že číslo objednávky je takový a že číslo účtu takový a že mi přijde na mail. Zavřela jsem stránku a šla na mail, že to jako potvrdim , otevřu ebanking a ehm....v mailu zapomněli napsat to číslo, kam mám peníze odeslat. A jelikož jsem tam nebyla registrovaná, tak už to bylo skoro nedohledatelný. Samozřejmě, že v informacích o nich, který měly tak dvě stránky mě to nebaví číst.
Některý e-shopy se prostě zprotiví po několika kliknutí..
A už jsem se zaprdla a neobjednám to tam.o))
HaniK 10. září 2016 11:09
Doufám, že to bude v pohodě. Domlouvala jsem se přímo s PPL. Ale nejdřív mě to teda dost vytocilo.
gwen 10. září 2016 11:06
To je stráááášnýýýý...o))
Nejlepší jsou e-shopy, u kterých si něco objednáš, mají neuvěřitelnou dodací lhůtu, protože to musí objednat někde jinde a pak až to zaslat vám.o)))
Co se týká PPL a Intime- stačí znát číslo balíku a jde se s nima domluvit. Na datumu i času...A všechno v jejich aplikaci lze sledovat.
(kdyby někdo chtěl, poradím.-o))
Filip 10. září 2016 10:49
Udělat si e-shop je snadný a spousta lidí to dělá jen na koleně a moc tomu nevěnujou. Ani ani nejspíš nevědí, co by měli dělat, protože online vypadá všechno OK. A zákazníci-Češi si nestěžujou a i když to nefunguje, nakoupěj tam i příště. Vůbec se to nepročistí :o)
viera 10. září 2016 10:43
len aby ho neposlali späť...niekedy je ťažka reč ..chcu predať,ale maju v tom hokej
HaniK 10. září 2016 10:32
Bože myho. :-D Akorát chudák škrabadlo bude muset být někde skoro týden ve skladu. Co už.
Lenka Bartáková 10. září 2016 10:19
No pěkný :))))))))) My měli objednané škrabadlo asi 14 dní....volaly jsme tam...že stále nic,jestli to bude...jestli nezapomněly....Pán nám říkal,že toho mají moc a že to do pátku bude...(bylo pondělí) a v pátek bylo už doma :D My si ho objednávaly kolem 30tého....s tím,že ho chceme poslat po 10tém :-) Dostaly jsme ho asi nějak 19tého :D Taky dobré,co? :D
Výše uvedené názory a komentáře nevyjadřují stanovisko Modrého kocouře.cz. Modrý kocouř.cz si vyhrazuje právo příspěvky odporující dobrým mravům, v rozporu se zákony nebo obsahující reklamu smazat.
Reklama
Nejčtenější
1
Které hračky pro kočky jsou nejoblíbenější? (35x)
4
Je řešením množíren zákon? Britská Kolumbie chystá ... (19x)
5
Vaříme pro kočky: Polévka pro kočky (18x)
6
Veterinární poradna: Prosím o radu pro kočku sphynx - ... (17x)
7
Vyhlášení NEJ fotky listopadu 2024 (14x)
8
Kdy je možné odebrat kotě od kočky? A proč ... (12x)
9
Vaříme pro kočky: Domácí masová sklenice (12x)
Bude tohle NEJ fotka měsíce prosince?
Máte fotku svého kočičáka? Právě máte možnost ji do soutěže NEJ fotka nominovat!
Má Váš kočičák už svou stránku ve Zlaté knize?
Víte, že svému kočičákovi tady můžete vytvořit
osobní stránku? Víte, že pak může mít své vlastní kočkoalbum, deníček a další?
Registrace není povinná, ale umožní Vám využívat všechny funkce, které Modrý kocouř.cz nabízí - jednoduché vkládání fotek, komentování nebo komunikace s ostatními Kocouřáky.